środa, 1 kwietnia 2015

Marcowy worek książek

Niestety z powodów osobistych musiałam zrobić kilkumiesięczną przerwę od bloga i książek. Ale już wszytko się ustabilizowało i mogę wracać do recenzji i czytania. Marzec jak szybko przyszedł tak i minął, a ja wzbogaciłam się o bardzo ciekawe książki. Dzisiaj przychodzę do was z małym  szybkim book haulem i takowe book haule zamierzam robić co miesiąc. Będą nosić nazwę "worek książek", żeby było trochę oryginalnie ;)

Nie jest tych książek, aż tak dużo i trochę mnie to smuci. W dniach 20-22 marca odbyły się w Poznaniu coroczne Targi Książki, na których szczerze mówiąc bardzo się zawiodłam.  Mimo, iż impreza obywała się na znacznie większej hali niż rok temu, stanowisk i wysawiających się wydawnictw książkowych było dwa razy mniej. Także program rozrywkowy był dużo bardziej uboższy niż ubiegłoroczny. Pozywtywnie zaskoczyła mnie obecność dość nowego wydawnicwta YA!. Na targach udało mi się upolować tylko "Wróć, jeśli pamiętasz" Gayle Forman (recenzja już niedługo) w cenie 19 złotych. 
Korzystając także z wyprzedaży na SwiatKsiążki.pl zakupiłam "Finale" Beccy Fitzpatrick za jedyne 10 złotych, a stacjonarnie trafiłam na ostatnią promocyjną sztukę "Will Grayson, Will Grayson"  John Green&David Levithan w cenie 29 złotych. Korzystając z -10% dzięki karcie stałego klienta także w Świecie Książki kupiłam Eleanora&Park. Myślę, że czekałam na tę książkę wieki i w końcu mogę ją przeczytać w wersji papierowej!
Dziękuje również wydawnictwu Feeria Young, które umożliwiło mi zapoznanie się z "Szepty o wschodzie księżyca" C.C. Hunter (RECENZJA TUTAJ).
Osobiście dziękuję również D., który robiąc porządki na swojej półce podarował mi aż trzy książki. Harry Potter i Narnia to kultowe historie, które warto posiadać w domowej biblioteczce. Jak wiadomo, ja przyjmę wszystkie lektury, a co będą się marnować ;) 

To by było na tyle. Już niedługo pojawi się recenzja "Wróć, jeśli pamiętasz", co do której mam bardzo mieszane uczucia. 

A jakie książki przybyły do WAS w marcu?

8 komentarzy:

  1. Harry Potter - i to jeszcze ostatnia część :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dlatego bardzo sie cieszę, że ta osoba podarowała mi właśnie te książkę <3

      Usuń
  2. Widok Harry'ego Pottera niezmiennie koi moje oczy! :D "Wróć, jeśli pamiętasz" to bardzo przyjemna historia, jeśli jeszcze nie czytałaś, to Ci bardzo zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz przeczytałam i niestety czuje się nią zawiedziona. Spodziewałam czegoś zupełnie innego. Ale więcej na temat tej książki juz niedługo !

      Usuń
  3. Fajnie, że wracasz :))
    Chciałabym być na takich targach :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Książkę Greena, "Eleonorę i Parka" oraz "Finale" chętnie bym zabrała :) Szkoda, że targi się nie udały, ale masz przynajmniej nową książkę!
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne książki :) Jestem ciekawa nową pozycją Johna Greena :)
    I bardzo chcę przeczytać "Eleonora i Park" :)

    OdpowiedzUsuń